Re: jaki monitor 15"

Autor: Wojciech Milc (wmilc_at_poczta.com)
Data: Sat 22 Mar 1997 - 11:55:30 MET

W dniu 20 Mar 1997 20:13:54 +0100, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl
(Andrzej Karpinski) napisal / napisala:

>Szanowni Panstwo (w sprawie listu AdamaZ)!
[ciach tu i tam]

>Mysle ze wiecej pisac nie musze, bo od razu widac, ze to wlasnie ja
>jestem furiacko zaslepiony i sie czepiam. Jak to ladnie kolega zauwazyl,
>jestem przekonany o wlasnej nieomylnosci i mam maske trynitrona, ktora mi
>przeslania ostrosc widzenia.
Nie przejmuj sie Karpio. Podeslij zdjecie, zebysmy mieli dowod z ta
maska. Poza tym jak wiadomo kazdy Adam jest (od poczatku swiata) jest
uczulony nia nieomylnych (vide Stary testament) :-)

>PS. Poniewaz nie znam sie na niczym zastanawiam sie czy warto nadal
>udzielac sie w grupie tak znakomitych specjalistow jak AdamZ i pisac
>cokolwiek. Za kazdym razem tylko pisze idotyzmy i wstyd robie. Naprawde
>szczerze przepraszam. Wiecej nie bede.
Jakby ktos nie wiedzial, to nie jest lizodupstwo, tylko
solidaryzowanie sie (ostatnio modne): Ja i kilku moich kumpli uwazamy
ze Karpio jest jedna z rozsadniej piszacych osob na liscie - niewielu
tak jak on wie co znaczy "odpowiedziec na pytanie". No i sprzetowiec
jak cholera :-)))