Re: czy jest dobry emulator koprocha do Harvarda ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 20:46:35 MET

Piotr Zalewa <zalun_at_phys.uni.torun.pl> wrote:
: Nie zmienia to jednak faktu, ze nadal poszukuje tego emulatora. Wiem, ze
: istnieje, bo ten gosc mial wersje demo chodzaca przez 20 sek., jednak nie
: wie skad ja mial i jak sie nazywala. (z wersja demoo mozna sobie poradzic)

To sie nazywa Q387, demo [~20 minut] powinno byc w mirrorach simtela
[np ftp.cyf-kr.edu.pl], poradzona wersja u gieldziarzy.
Programik byl naprawde niezly, az do momentu gdy koproc stal sie tanszy
niz koszt kopiowania :-)

A czy sobie poradzisz ..... on np po zainstalowaniu nie zajmowal ani bajta
pamieci DOS. :-)

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |