Re: czy jest dobry emulator koprocha do Harvarda ?

Autor: Piotr Zalewa (zalun_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 09:04:53 MET

Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net) wrote:
: 20 Mar 1997 10:16:12 GMT, zalun_at_phys.uni.torun.pl (Piotr Zalewa)
: napisał(a):
: />Chodzilo o Harvarda, a przyjalem, ze wiekszosc ludzi wie co to bylo (jest?).
: />Harvard to takie pentium co koprocha nie ma.
: Moze ktos wreszcie napisze, ze chodzi o NexGena... ;)

sorry - nie skladam sprzetu wiec uzywam raczej "popularnych" nazw. Fakt
pomimo, ze wiedzialem co za procesor jest w srodku nawet nie pomyslalem,
zeby napisac o nim osobno (wiekszosc potencjalnych uzytkownikow
_nie_przesadzam_ mysli, ze jak ma procesor Intel to komputer jest Intel i
tyle).
Nie zmienia to jednak faktu, ze nadal poszukuje tego emulatora. Wiem, ze
istnieje, bo ten gosc mial wersje demo chodzaca przez 20 sek., jednak nie
wie skad ja mial i jak sie nazywala. (z wersja demoo mozna sobie poradzic)

zalun
zalun_at_phys.uni.torun.pl