Re: Dlaczego Windows?

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 17:53:22 MET

Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:

: > Sorry, ale piszesz bzdury. A dokladniej: gloryfikujesz podejscie
: > nie potrafiace spojrzec poza napisy widziane w gazetach. Gdybym
: > np. ja stosowal takie podejscie pare lat temu, to jedynym rozsadnym
: > wyjsciem wydalaby mi sie inwestycja w nauke Clipper/DBase :)))
:
: OK, mysle ze wiesz lepiej jak jest w Ameryce.

To, co napisalem powyzej, nie odnosi sie do zadnego szczegolnego kraju.
To jest uwaga ogolna. Skoro juz o tym mowimy, to w Polsce rowniez jest
niemalo osob, ktorym wydaje sie, ze to co pisza w gazetach na temat
komputerow, oprogramowania, sprzetu, wirusow i jenformatyki to cos
w rodzaju prawdy objawionej i nalezy slepo wierzyc we wszystko "bo
przeciez to pisza dziennikarze fachowcy".

: > Nieprawda. Sam znam firme, w ktorej jedyne egzemplarze windy to te,
: > ktorych uzywaja sekretarki (i to, co ma na notebook'ach upper management).
: > I bynajmniej nie jest to firma majaca 20 pracownikow.
:
: Czy ta firma jest w Polsce, czy w Ameryce? Bo o ile sobie
: przypominam, to pisalem z Ameryce. Czy wiec konkretnie masz na mysli

Chcesz adres i telefon? Dla Ciebie bedzie to co prwada long distance,
ale nie overseas. Mam nadzieje, ze uznasz area code 612 za cos
zaslugujace na nazwe "Ameryka" :)

: TEGO? ILE ICH JEST? Jak sa widocznie na rynku pracy? Ilu i
: jak czesto zatrudniaja pracownikow? Itd... Itp...

Zadam glupie (tak, wiem ze glupie, tendencyjne i demagogiczne)
pytanie: jak widoczne na rynku pracy jest np. Secret Service?

: w Polsce zarabia owe slynne $300 miesiecznie. Ci ludze 3 razy
: zastanowia sie jaki kurs wybiora. I na pewno nie beda uczyli
: sie OS/2, "bo lepsze".

Niech sobie mysla. Ich prawo, ich strata. Ale niech nie probuja
przekonac o "wyzszosci MS i Windows" tych, ktorzy na swoje
nieszczescie maja pojecie o sprawie i maja podstawy do oceniania
jakosci tcyh produktow.

: Tak na marginesie, ciekawe jest udac sie do sklepu CompUSA,
: Computer City czy Egghead Software i zapytac o OS/2 albo

Ostatni raz bylem 3 tygodnie temu, i AFAIR OS/2 byl spoko
do kupienia od reki (CompUSA).

--
	Leszek.