Re: Od Einsteina po w95, od corridy (ole!) po korbe~, o grzybach i karabinach

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Fri 21 Mar 1997 - 16:24:41 MET

Gregorio Kus wrote:

> oczywiscie ze to sa cholernie skomplikowane technologie
> (przyjrzalem kiedys protokol OLE i ... naprawde glowa moze rozbolala)
>

> nie, ja az takim specjalista nie jestem.
> Co prawda za duzo szumu jest wokol technologii obiektowych
> wiec i ja cos tam sobie poczytuje, na tyle by miec jakies
> ogolne zorientowanie. (ostatnio instalowalem o ghost'a for OS/2

No dobrze:

1. Nie znasz technologii na ktorych temat sie wypowiadasz
2. KRYTYKUJESZ technologie nie z powodu ich wad technicznych
a dlatego ze pochodza z MS

Zatem:

1. Czym sie roznisz od tych ktorzy GLORYFIKUJA technologie
nie z powodu ich zalet technicznych a tylko z tego powodu
ze pochodza one z MS?

Jako inzyniera, nie interesuje mnie skad pochodzi technologia.
Interesuje mnie czy jest ona DOBRA czy ZLA, oraz czy jest
ktos kto zaplaci mi odpowiednie pieniadze za jej wdrazanie.
Oraz, czy technologia jest adekwatna do problemu ktory
ma rozwiazac.

Andrzej Lewandowski