Re: XWindows on PC

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 23:10:56 MET

Szymon Jachim wrote:

> Poszukukuje XTerminala/XWindows emul. pod windowsy 95/NT/3.11.Do polaczenia
> z systemem UNIX (AIX).
>
> Z gory dziekuje za podanie URLa lub informacji. Thanks.
> Ewentualne uwagi na temat instalacji mile widziane.
> --
> ********************************************************************

Jest taki program komercyjny PC-Xware. Mozna go uzywac w sieci LAN oraz
przez modem. Server UNIXa mozna skonfigurowac na Call Back i tez dziala.
Sa wersje dostepne na Win 3.11 i na pewno 95. Nie widzialem wersji do Win
NT 4.0, ale dlatego ze juz nie jestem tym zainteresowany.

Swojego czasu wybralem ten program jako najlepszy na rynku, rekomendowany
przez innych uzytkownikow.

Powodzenia.
Grzes
<trzaska_at_ibm.net>