Re: LUDZIE OPAMIETAJCIE SIE !!!

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 16:10:39 MET

Mirek Nowakowski <mirnow_at_infoservice.com.pl> wrote:
: Hola, hola! nie tak szybko! Troche historii by sie przydalo! O ile mnie
: pamiec nie myli to w zamierzchlych czasach, gdy o www jeszcze nikt nie
: slyszal, byla wlasnie taka zasada, ktora mowila, ze na listy dyskusyjne
: wysyla sie _pytania_. Odpowiedzi nalezalo kierowac do _autora_ pytania.
: Natomiast _obowiazkiem_ autora pytania bylo te odpowiedzi zebrac,
: sprawdzic, ktora rozwiazuje jego problem i wyslac na liste _zbiorcza_
: informacje -- cos w rodzaju opracowania/podsumowania tematu.

Zdarzalo sie jeszcze nie tak dawno, choc nie u nas.
Tylko ze to jest sluszne w waskim zakresie pytan.
Np. - jak czesto sypie sie WAM windows? Odpowiedzi prosze do mnie,
a statystyke podam.

A jesli pytanie brzmi jak czesto sypie sie windows,
i padnie na liscie choc jedna odpowiedz "co chwila",
"mnie rzadko - najwyzej dwa razy w tygodniu"
to czuje sie w obowiazku publicznie sprostowac - obaj macie
cos nie tak, bo powinna znacznie dluzej chodzic.

A jesli autor poprosi o prywatne listy, a potem napisze ze sredni do padu W
to 12h, to i tak sprostuje ze widac kiepscy uzytkownicy statystyke mu
robili.

J.