Re: LUDZIE OPAMIETAJCIE SIE !!!

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 14:28:32 MET

On Thu, 20 Mar 1997 13:55:37 +0100 (CET), Marcin Kowalik wrote:

>In article <3330E393.2B06_at_free.polbox.pl>, robk_at_free.polbox.pl says...

>No pewnie najlepiej to zeby byla to lista z samymi pytaniami. Wtedy wszyscy
>beda zadowoleni bo nikt nic nie bedzie wiedzail.

Hola, hola! nie tak szybko! Troche historii by sie przydalo! O ile mnie
pamiec nie myli to w zamierzchlych czasach, gdy o www jeszcze nikt nie
slyszal, byla wlasnie taka zasada, ktora mowila, ze na listy dyskusyjne
wysyla sie _pytania_. Odpowiedzi nalezalo kierowac do _autora_ pytania.
Natomiast _obowiazkiem_ autora pytania bylo te odpowiedzi zebrac,
sprawdzic, ktora rozwiazuje jego problem i wyslac na liste _zbiorcza_
informacje -- cos w rodzaju opracowania/podsumowania tematu.

Jeszcze mozna znalezc na sieci dokumenty, ktore jasno o tym mowia. Nawet
w Polsce.

Ostatnio coraz bardziej zaluje, ze te czasy na wiekszosci grup juz
minely...

OSciski!
Mirek Nowakowski