Re: Dlaczego Windows?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 16:08:10 MET

Gregorio Kus wrote:

> On Wed, 19 Mar 1997 15:54:40 +0100 (CET), Andrzej Lewandowski wrote:
>
> [... ciach n/t Visual Basic...]
>
> No, ale ostatnim
>
> Duzo sie naprogramowalem w Fortranie.
> Co wiecej - byl to moj pierwszy jezyk programowania, a jak mowia
> to zostaje na cale zycie. Ostatnia rzecza jaka moge o tym jezyku
> powiedziec to to ze byl uniwersalny.

No, to juz nie moja wina ze nie nauczyles sie dobrze Fortranu.
Dla mnie byl uniwrsalny. Mozna bylo pisac wszysko. Programowalem
na Odrach, PDP, CDC. W zyciu nie napisalem wiecej niz pare stron
asemblera. Nie bylo potrzeby. Wszystko mozna bylo zrobic w Fortranie.
Nie mowiac o latwosci przenoszenia programu z maszyny na maszyne...

Andrzej Lewandowski