Re: LUDZIE OPAMIETAJCIE SIE !!!

Autor: Marcin Kowalik (mkowalik_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Thu 20 Mar 1997 - 13:48:14 MET

In article <3330E393.2B06_at_free.polbox.pl>, robk_at_free.polbox.pl says...

>LUDZIE!!!
>
>Jezeli odpisujecie konkretnej osobie to nie wysylajcie tego na adres
>listy tj. pecet_at_man.lodz.pl tylko kieujcie e-maila na konkretny adres.
>Nie mam cierpliwosci przegryzac sie przez kilkaset listow, ktorych
>zawartosc srednio mnie interesuje.
>
> Z gory dziekuje za uwzglednienie mojej uwagi
>
> Robert Kopacz
> robk_at_free.polbox.pl
No pewnie najlepiej to zeby byla to lista z samymi pytaniami. Wtedy wszyscy
beda zadowoleni bo nikt nic nie bedzie wiedzail.
Chlopie jesli nie interesuja cie problemy poruszane na tej liscie to jest na
obudowe komputera wylacznik! Uzyj go a zaoszczedzisz sobie i innym klopotu.
Poza tym twoj list nie powinien sie znalezc na taj liscie bo jest zupelnie nie
na temat.

Zdrowko.

Marcin Kowalik
mkowalik_at_usk.pk.edu.pl