Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 22:49:45 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> wrote:
: On Tue, 18 Mar 1997 21:47:53 +0100 (CET), Andrzej Karpinski wrote:
: >Mimo, ze z technicznego punktu widzenia OS/2 mi sie podoba, powiem wiecej
: >- jest swietny, to przychylam sie z bolem serca do powyzszej wypowiedzi,
: >ze stosowanie OS/2 traci jakikolwiek sens wobec braku aplikacji,
: >zainteresowania klientow oraz samego producenta nowym systemem. OS/2
: >umarl, Gates znow mial racje.

: bardzo rzadko zdarza Ci sie Karpio, wypowiadac na tematy o ktorych
: niewiele wiesz, tym razem Ci sie to jednak zdarzylo.
: W powyzszym nie ma ani jedego zdania prawdziwego.

Ejze Grego, czyzby:
- OS/2 Karpiowi sie nie podoba [skad wiesz?]
- OS/2 wcale nie jest taki swietny
- producent deklaruje ze bedzie go rozwijal
- klienci masowo rzucaja sie go kupowac, pytajac producenta o cene
   upgradu z Win95 :-)

Szczegolnie drugi punkt z Twoich ust mi sie podoba :-).

J.