Re: Dlaczego Windows?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 20:00:34 MET

Nyce_guy wrote:

> W korporacji dal ktorej pracuje a wielkosci jest ona mniej wiecej Bell of
> ** czy raczej teraz Bell ** albo troche wieksza przejscie nastapilo i caly
> biurowy sprzet jest juz na win95. Powod? Nowy soft powstaje glownie na
> win95 nie na 3.11.
>
> Wszyscy czekali co bedze przez rok. I juz jest.

A zapytam: czy stary soft nie dzialal?
Stara dobra inzynierska zasada mowi, ze nie wymienia sie bez potrzeby
*dzialajacego* systemu. Po co ci nowy soft, jezeli ten, co jest, dziala
dostatecznie dobrze i wystarcza dla twoich potrzeb?
Ja nie rozumiem tej pogoni za najnowszymi wersjami... Moze to i dobre
dla chlopaczkow z liceum, wymieniajacych sie spiraconym Corelem czy
Officem (oczywiscie koniecznie najnowszym! 0 DayZ WaReZ! ;-)), ale w
powaznej firmie, do powaznej pracy????

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa