Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 19:04:55 MET

In <33300992.54B4_at_ibm.net>, Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> writes:
>No dobrze, jak sie instaluje NOWY system w NOWYM srodowisku
>to mozna sobie wybrac co sie chce. Niestety, taka sytuacja moze
>wystapic w Zairze, Burundi czy innym takim kraju. Na ogol klient
>ma juz jakies systemy, ma zorganizowana infrastrukture, support,
>specjalizowany software, licencje, przeszkolonych pracownikow
>itd. No i w 95% TO JEST SRODOWISKO WINDOWS.
Moze to bedzie dla ciebie zaskoczenie, ale z takimi sytuacjami
spotykamy sie wzglednie czesto i potrafimy zaproponowac
satysfakcjonujace (konczace sie podpisaniem kontraktu) klienta rozwiazanie.
>Przykro mi ze wyrazilem swa mysl w sposob zbyt skomplikowany dla
>odbiorcy.
To byla mysl ?

                           best regards

                        Tomasz Stelmaszczuk
                              Calder
IBM BESTeam Team OS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
email: calder_at_ikp.atm.com.pl http://www.atm.com.pl/~calder