Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Wed 19 Mar 1997 - 16:43:14 MET

Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Po prostu to Ty a nie OS/2 nie potrafiles nic sensownego zaproponowac
> klientom.

No dobrze, jak sie instaluje NOWY system w NOWYM srodowisku
to mozna sobie wybrac co sie chce. Niestety, taka sytuacja moze
wystapic w Zairze, Burundi czy innym takim kraju. Na ogol klient
ma juz jakies systemy, ma zorganizowana infrastrukture, support,
specjalizowany software, licencje, przeszkolonych pracownikow
itd. No i w 95% TO JEST SRODOWISKO WINDOWS.
Gdybym zaproponowal im OS/2 to wyrzuciliby mnie na zbita twarz.
Mimo ze, z czym wszyscy sa zgodni, OS/2 jest lepszy.

> ?

Przykro mi ze wyrazilem swa mysl w sposob zbyt skomplikowany dla
odbiorcy.

Andrzej Lewandowski