Problem: 3Com+winpkt+Trumpet

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Wed 19 Mar 1997 - 17:12:57 MET

On 1997-03-17 mrowieck said:
>Mam karty 3Com i NOvell 3.12
>mam tez komputer na ktorym chce posadzic Trumpeta (INTERNETA sie

Nie wiem czy Ci to cos pomoze
ale tez testuje Packet drivery
bo spodobala mi sie ideologia
odczepienia sie z IPX'em od
karty sieciowej :-)))
Sekwencja ladujaca shell stacji
wyglada u mnie nastepujaco:
-Packet_driver 0x60 (reszta zalezy od typu karty)
-pdipx (lub ipxbyu) skonfigurowany na automat badz 0x60
-net(x,3,4,5,m)
i stacja widzi server

>tzn winpkt nie chodzi mi z driverem 3c5x9
>wywolanie
>3c5x9 0x60
>winpkt 0x60

winpkt wywoluje sie jakos specjalnie musialbys
doczytac w DOC'ach ....
Dodatkowe korzysci z uzycia Packet driver'ow
to mozliwosc ladowania do UPPER mniejszych
kawalkow badz takiego upychania aby sie net(x)
zmiescil oraz latwosc zmiany ramki w sieci
z 802.3 na Ethernet_II bo wystarczy dac
dla Packet driver'a switch -n zeby sam dokonywal
konwersji.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
P.S. Jak masz ochote to poszukam
cos o winpkt i napisze w pl.comp.sys.novell

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;31;42mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive