Problem: 3Com+winpkt+Trumpet

Autor: Marcin Mrowiecki (mrowieck_at_naftobudowa.ipl.net)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 21:33:41 MET

Mam karty 3Com i NOvell 3.12
mam tez komputer na ktorym chce posadzic Trumpeta (INTERNETA sie
facetowi zachcialo)
I jest problem
tzn winpkt nie chodzi mi z driverem 3c5x9
wywolanie
3c5x9 0x60
winpkt 0x60
nic nie daje winpkt stwierdza ze ma pakiety w segmenice 660
a ja moge podac int tylko od 0x60 do 0x80
gdy robie przy pomocy pakietu doloczonego do karty
lsl
3c5x9
3c5x9pd 0x60
 IPXODI
netx
f:
login
to netx nie wykrywa serwera
gdy zrobie to w tej kolenosci
3c5x9
 IPXODI
netx
3c5x9pd 0x60
f:
login
to na etapie logowania system stwierdza router not reachable
gdy 3c5x9pd 0x60 zrobie po zalogowaniu to sie wiesza

CO TO MOZE BYC O CZYM ZAPOMNIALEM (moze cos w net.cfg)

-----
Robilem to juz kiedys na jednym komputerze tez z 3Com-em
ale tam udalo mi sie to zrobic z winpkt 0x69 i chodzi
tutaj metoda skanowania 0x60 do 0x80 nic nie dala :-(
-----