Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 20:46:20 MET

>Bedzie sobie mozna puszczac Win/OS2 (czyli W3.11 dosyc stara wersje),
>zeby sobie pusczac programy Windowsowe, bo programow pod OS/2
>nie ma a te ca sa to badziewie. Tak wiec, za glupie $100 czy ile tam
>extra, bedziemy miec iles tam mniej (pamieci glownie). Wiecej zas
>klopotow.
>RZECZYWISCIE DOBRZE WYDANE PIENAIDZE!!! Komos tutaj cos pada na mozg...

Mimo, ze z technicznego punktu widzenia OS/2 mi sie podoba, powiem wiecej
- jest swietny, to przychylam sie z bolem serca do powyzszej wypowiedzi,
ze stosowanie OS/2 traci jakikolwiek sens wobec braku aplikacji,
zainteresowania klientow oraz samego producenta nowym systemem. OS/2
umarl, Gates znow mial racje. Teraz tylko nie dajmy sie opetac przez
W95...

karpio