Re: Dlaczego Windows?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 19:50:54 MET

Lech Szychowski wrote:

> Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:
>

> Wlasnie opisales ladnie problem "programistow visualbasicowych"
> i "administratorow windowsntowych". Oraz, mam warazenie, takze
> problem produktow M$.

Akurat moja Malzonka zajmuje sie programowaniem w VisualBasicu,
wiec troche go znam. Otoz, nie nalezy VisualBasica lekcewazyc.
Jest to bardzo silne narzedzie, umozliwiajace prosta i szybka
budowe calkiem skomplikowanych systemow. No i wcale nie takie
proste i latwe do nauczenia sie... Ci co znaja wszystkie detale
sa poszukiwani na rynku i robia CALKIEM DOBRE pieniadze.

Niestety, wada VisualBasica jest to, ze jest to BASIC. Oczywiscie,
Delphi jest lepsze, ale malo kto stosuje z uwagi na dwa problemy:

1. Skad wziac programistow w Delphi?
2. Jak dlugo Borland bedzie jescze ciagnal?

Oba problemy sa krytyczne dla tych ktorzy maja pieniadze i decyduja,
no i z tego powodu coraz mniej programistow w Delphi, i Borland
ciagnie coraz gorzej...

Andrzej Lewandowski