Re: Dlaczego Windows?

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 19:44:18 MET

Lech Szychowski wrote:

> Andrzej Lewandowski <lewando_at_ibm.net> wrote:
>
> : tasmy papierowej. Zeby takie rzeczy zaprojektowac trzeba byc
> : PRAWDZIWYM INZYNIEREM. W branzy sofwarowej zas... Byle polglowek
> : skonczy 6 tygodniowy kurs, albo i to nie, i juz jest SOFTWARE
> : ENGINEER. Nie wiem jak w Polsce, ale w Ameryce, jak najbardziej. No
> : i nie dziwota ze mamy Problem 2000...
>
> Wlasnie opisales ladnie problem "programistow visualbasicowych"
> i "administratorow windowsntowych". Oraz, mam warazenie, takze
> problem produktow M$.

W ZASADZIE tak.... Ale to chyba specyfika branzy... Kiedys, ktos
(chyba Stanczyk) powiedzial ze "w Polsce wszyscy znaja sie na
medycynie".
teraz znaja sie na komputerach. Niestety, na swiecie tez... Moglbym
przytoczyc przyklady, ale boje sie naruszc "non-disclosure
agreements"...

Andrzej Lewandowski

P.S. Ja NAPRAWDE nie mam problemow z Windows NT...