Re: zegary!!!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 17:47:53 MET

Mon, 17 Mar 1997 20:36:43 GMT, az1_at_poczta.com (A_Zet) napisał(a):

[o Agencie - ze jest lepszy od MIN, co akurat trudne nie jest :))) ]

/>"Fabrycznie" o ile pamietam (usunalem - patrz wyzej...) podano linie
/>o dlugosci 76 znakow. Wystarczy to zmienic - Agent fabrycznie
/>proponuje 70 znakow i jesli chodzi o to zagadnienie, to niewiele sie
/>da powiedziec o wyzszosci itp. (a moze jednak - autorzy tego drugiego
/>sa bardziej przewidujacy...)

Agent nie lamie linijek w cytowanej tresci jezeli cytowane tresc
rozlazi sie do rozmiaru wiekszego niz zadeklarowany. Szczegolnie
wygodne przy robieniu tabel - wystarczy dac na poczatek znak
cytatu(np. ">") i linijka nigdy nie bedzie lamana, np.

>egjsod 9we88h e9w8ghrw reg9 8egher9gh eaghervhsea9uheu9v epvr9uhriueh rvuriuvbb eiub evrubrepu briu rebiub b

 :)))

/>PS
/>Jest to pierwszy raz na newsach Agentem. Nie wiem, czy on dol~a~cza
/>automatycznie siga - jesli nie, to prosze wybaczyc i czuc sie
/>pozdrowionymi.

Witamy w klubie dobrego softu :))).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
IndyCar 1997 po polsku: http://www.geocities.com/MotorCity/3416/indycar.html