Re: zegary!!!

Autor: A_Zet (az1_at_poczta.com)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 21:36:43 MET

On Mon, 17 Mar 1997 12:41:04 GMT, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski)
wrote:

>16 Mar 1997 21:32:01 GMT, "Jarek Bartkowski" <bartek1_at_free.polbox.pl>
>napisał(a):

[...]
>I jeszcze do "uzywaczy" Microsoft Newsa: zrobcie cos, zeby w
>cytowanych listach nie lamalo liniijek w cytowanej tresci, np:
[...]
>Hint: Agent.

Pojalem cienkosc aluzji ale myslalem wczesniej, ze braki IN&M
da sie nadrobic cierpliwoscia ;-). Kiedy sugerowales: IM -> PM,
wstrzymywalem sie i po utracie czesci cierpliwosci (pozostalem
przy IN), zamiast IM zaczalem uzywac AK-Maila i naprawde jestem
ukontentowany. Po utracie pozostalej czesci cierpliwosci posluchalem
Twojej dobrej rady i od paru dni jestem oczarowany Agentem :-))).
Uwierzcie wszyscy trwajacy przy MS IN&M!!! Na razie - przynajmniej
dopoty, dopoki M$ nie poprawi - nie ma najmniejszego sensu uzywac
IN$M.
Na marginesie (nie calkiem, bo dyskusja tego tez dotyczyla), nie jest
wina~ IN, ze na repostingach sa lamane linie. Wynika to wylacznie
z niewlasciwych ustawien - czyli akurat w tym przypadku to uzytkownik.
"Fabrycznie" o ile pamietam (usunalem - patrz wyzej...) podano linie
o dlugosci 76 znakow. Wystarczy to zmienic - Agent fabrycznie
proponuje 70 znakow i jesli chodzi o to zagadnienie, to niewiele sie
da powiedziec o wyzszosci itp. (a moze jednak - autorzy tego drugiego
sa bardziej przewidujacy...)
PS
Jest to pierwszy raz na newsach Agentem. Nie wiem, czy on dol~a~cza
automatycznie siga - jesli nie, to prosze wybaczyc i czuc sie
pozdrowionymi.

--
Pozdrawiam
Adek (Katowice: adek_at_free.polbox.pl