Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 17:47:38 MET
17 Mar 1997 10:10:26 GMT, calder_at_ikp.atm.com.pl (Tomasz Stelmaszczuk)
napisał(a):
/>In <332d2aa7.128080_at_news.icm.edu.pl>, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) writes:
/>>/>Polityka sprzedazy nie polega na jej dokonaniu kazdemu i za wszelka cene.
/>>I m.in. tym rozni sie polityka marketingowa IBM od polityki M$.
/>Watpie. Nie istnieje firma, ktora za wszelka cene usiluje sprzedac oferowane
/>produkty.
[...]
Akurat bardziej chodzilo mi o "kazdemu"...
Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
IndyCar 1997 po polsku: http://www.geocities.com/MotorCity/3416/indycar.html
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:35 MET DST