Autor: Tomasz Stelmaszczuk (calder_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 11:10:26 MET
In <332d2aa7.128080_at_news.icm.edu.pl>, radekp_at_usa.net (Radoslaw Poplawski) writes:
>/>Polityka sprzedazy nie polega na jej dokonaniu kazdemu i za wszelka cene.
>I m.in. tym rozni sie polityka marketingowa IBM od polityki M$.
Watpie. Nie istnieje firma, ktora za wszelka cene usiluje sprzedac oferowane
produkty.
Jezeli kupujesz od producenta produkt za okreslona cene, to wlasnie ona
wyznacza wzglednie jednoznacznie cene sprzedazy.
Totez stwierdzenie, ze odmowa zmiany ceny wersji edukacyjnej (1/3 ceny
wersji pelnej) jest zla plityka marketingowa to nieporozumienie.
best regards
Tomasz Stelmaszczuk
Calder
IBM BESTeam Team OS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
-------------------------------------------------------------
email: calder_at_ikp.atm.com.pl http://www.atm.com.pl/~calder
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:28 MET DST