Re: PECET

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 06:33:27 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) wrote:

> [...]
> poswieconej wlasnie hardware, oprogramowaniu systemowemu, rozwiazywaniu
> roznych problemow technicznych, informowaniu o nowinkach itd. i powstal
> pecet, ktory przez pierwszych pare miesiecy wlasnie temu sluzyl. prosze
> mi wiec laskawie za przeproszeniem nie pieprzyc teraz, ze mam sobie nowa
> liste zalozyc. bo rownie dobrze kolega moze sie przeniesc chociazby na:
> pieprzenie.o.piractwie.na.podstawie.idiotyzmow.z.gw albo inna podobna,
> zwlaszcza ze imnho wasza dyskusja niczemu nie sluzy, zas z konkretnej i
> rzeczowej dyskusji technicznej niejeden "czytacz" zapewne skorzystal...

Dobrze mowisz, jednak:

Takie juz mamy czasy, ze na pececie jest syf. Troche sie ostatnio do
tego przyczynilem, wiec niniejszym chcialbym za to przeprosic.

Ale tylko przez nazwianie czlowieka idiota nie spowodujesz mniejszego
zasmiecenia peceta. Te glosy, aby na dyskusje o sprzecie zalozyc
odrebna grupe, to jest IMHO proba jakiegos wyjscia z sytuacji.

Rozdrobnily sie grupy osowe, wiec mozna by i ze sprzetem uciec w jakis
spokojny zaulek. Bo na to, ze na pececie bedzie spokoj ja juz nie
licze. W polski internet wchodzi coraz wiecej ludzi, coraz wiecej jest
"zielonych" i na to nic nie poradzisz. Syf jest i juz chyba tak
zostanie :(

> pozdrawiam serdecznie

Wzajemnie,

--