PECET

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 16:23:37 MET

>Ja Cie bardzo przepraszam, ale juz pare razy pojawialy sie tutaj
>propozycje wydzielenia dyskusji sprzetowych do innej grupy. Wtedy
>jakos siedziales cicho, co ja zrozumialem, ze taki pecet jak dzis Ci
>pasuje.
>Poza tym, jezeli dla Ciebie tylko 2 listy nadaja sie do czytania, to
>moze rozwaz zrezygnowanie z peceta na rzecz comp.sys.ibm.pc.hardware.*
>Powyzsze nie ma byc zlosliwe, ot taka propozycja...

jak zaczelismy kiedys na innych listach rozmowe o sprzecie (bo nie bylo
jeszcze peceta) to nas opieprzono. padla wiec propozycja zalozenia listy
poswieconej wlasnie hardware, oprogramowaniu systemowemu, rozwiazywaniu
roznych problemow technicznych, informowaniu o nowinkach itd. i powstal
pecet, ktory przez pierwszych pare miesiecy wlasnie temu sluzyl. prosze
mi wiec laskawie za przeproszeniem nie pieprzyc teraz, ze mam sobie nowa
liste zalozyc. bo rownie dobrze kolega moze sie przeniesc chociazby na:
pieprzenie.o.piractwie.na.podstawie.idiotyzmow.z.gw albo inna podobna,
zwlaszcza ze imnho wasza dyskusja niczemu nie sluzy, zas z konkretnej i
rzeczowej dyskusji technicznej niejeden "czytacz" zapewne skorzystal...

pozdrawiam serdecznie
karpio