Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 04:56:11 MET

Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl> wrote in article
<332d8991.2942401_at_news.uw.edu.pl>...
"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

/> >1) Siemens (pamięci) - nie jest firmą z USA
/> >2) Gravis (k. dźw.) - --------''---------------
/> >3) A-Trend (MB) - --------''---------------
/>
/>
/> A skad byla mysl technologiczna potrzebna do produkcji czesci ktore
/> wymieniles?
/>

?????????
>iemens - myśl niemiecka
>ravis - myśl Kanadyjska (mój pierwszy GUS był jeszcze kanadyjski :)
> kiedy wszyscy się jeszcze zachwycali badziewiem SB Pro )
>-Trend - nie mam pojęcia - myślę że jedna myśl tajwańska, jest tam
>uż dużo prężnych sporych firm ...

Maszna mysl siemesn ofpracowal tehcnologie produkcji tych kosci?
Dobry dowcip.
A Knada to e k o n o m i c z n i e czesc USA.