.sig'i [Re: zegary!!!]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Tue 18 Mar 1997 - 01:19:38 MET

On Mon, 17 Mar 1997 20:39:28 +0100 (CET), A_Zet wrote:

>Jest to pierwszy raz na newsach Agentem. Nie wiem, czy on dol~a~cza
>automatycznie siga - jesli nie, to prosze wybaczyc i czuc sie
>pozdrowionymi.

i tego wlasnie sie nie robi, tzn. nie pakuje sie pozdrowien do .sig
Grzecznosc nie moze byc sprawa ktora moze zalatwic za Ciebie automat.
List nawet pisany na maszynie wymaga podpisania recznego.
Bynajmniej nie wylacznie w celu "autentyfikacji".
To po prostu sprawa grzecznosci.

pozdrawiam

Grego

p.s. z p.s. tym bardziej widac ze ani podpisu ani pozdrowien
  nie zrobil za mnie program

p.s.2. przyzwyczajenie sie do podpisu i pozdrowien "recznych" ma
  tez i inne zalety: nie zawsze bedziesz podpisywal sie "nick'iem"
  Bedziesz z pewnoscia uzywal e-mail rowniez i do celow w ktorych
  trzeba sie bedzie utrzymac w bardziej oficjalnym tonie.
  Przyzwyczajony do naciskania czy klikania send zaraz po ostatnim
  zdaniu "tresciowym" wyslesz mail ktorego zakonczenie moze wywolac
  nieprzyjemne zdziwienie u osob wrazliwych na pewne formy.

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi