Re: wirus

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 13:57:48 MET

 .... tutaj ciach ciekawego opisu ....

> W cuda nie wierze, wiec wiem, ze 'cos zlapalem', ale nie wiem co. Moze
>to jakis makro-wirus? (pod win95 uzywam praktycznie tylko excel-a i
>czasami odpalam descenta, reszte robie pod linuxem).

  To moze byc takze jakis kon trojanski.
  program f-macro, ktory wykrywal do tej pory wirusy
  makro dolaczone do plokow Worda6 i wyzej wykrywa
  juz takze rozne konie trojanskie i inne takie dowcipasy.
  Lacznie jest tego juz ponad 400 (slownie czterysta)
  w roznych odmianach

  http://wipos.p.lodz.pl/av/fmac204.zip