Wirus?

Autor: Tomasz Blaszczyk (tombla_at_mimuw.edu.pl)
Data: Mon 17 Mar 1997 - 10:31:35 MET

Mam problem - moje Win95 zaczely sie od 2 tygodni zachowywac dziwnie.
Objaw jest taki: losowo zmieniaja sie ustawienia zestawu kolorow,
najczesniej na 'Rose' albo 'Rainy Day'. Dzieje sie to mniej wiecej od
czasu zainstalowania powertoya do zmiany rozdzielczosci ekranu 'w locie'.
Dokladniejsze obserwacje sa takie:
   - sa problemy z przejsciem monitora w stan 'stand by' - zwykle probuje
sie wylaczyc, ale zaraz od nowa pojawia sie desktop
   - co jakis czas cos sie rzezbi na twardzielu i probuje sie rzezbic na
dyskietce; wtedy czasem (bardzo rzadko) kolory zmieniaja sie od razu,
czasem dopiero po ponownym starcie systemu, a czasem wszystko jest ok
   - sprawdzalem dysk mks'em ze stycznia i bootujac ze zdrowej (mam
nadzieje) dyskietki - nic

    W cuda nie wierze, wiec wiem, ze 'cos zlapalem', ale nie wiem co. Moze
to jakis makro-wirus? (pod win95 uzywam praktycznie tylko excel-a i
czasami odpalam descenta, reszte robie pod linuxem).

  Prosze o pomoc, najlepiej na 'prywatny' adres:
                     tombla_at_students.mimuw.edu.pl

Tomasz Blaszczyk