Dlaczego Windows?

Autor: StaCH_at_tpnet.pl
Data: Mon 17 Mar 1997 - 07:43:10 MET

On 1997-03-15 lewando said:
>A co na temat "dynamiki wzrostu sprzedazy"? Jakos, gdzie nie pojde
>to mowia mi ze "chaca sie pozbyc tego badziewia" wskazujac na
>UNIX i workstacje za $20K. I bynajmniej nie mysla o OS/2...

A moze po prostu nie umieja tego
co maja wykorzystac ????

>na przyklad inzynierowie mechanicy nie biora sie za lby na temat
>wyzszosci wiertarek elektrycznych firmy Stanley nad wiertarkami
>firmy Black and Decker, natomiast komputerowcy wodza sie za

Bo nie musza .. w tej branzy widac
dokladnie golym okiem wady i zalety
wyrobu i ja np.: uzywam wiertarek
HILTI zamiast badziewia np.:B&D ...

>lby na temat systemow operacyjnych? W koncu dla informatyka
>system to tez taka wiertarka... No i jest tez inna jakosc:

Dla informatyka od systemow operacyjnych moze tak
ale nie dla uzytkownika a tacy decyduja o powodzeniu
Windows (calkowicie zieleni).
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

UNIPROJEKT Warszawa fax 48-22-673-11-67

`[1;33;46mNet-Tamer V 1.05.1 - Test Drive