Re: Komputer masowy (Bylo: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW))

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 18:29:07 MET

On 16 Mar 1997 07:37:15 GMT, "Pawel Komos" <progel_at_szc.ternet.pl>
>Jaroslaw Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule

>Tez patrzysz wycinkowo. Zeby z 400 tys rocznie uzbieralo sie 2 mln to
>potrzeba rowno 5 lat. Zalozyles na podstawie danych chyba z zeszlego roku,
>ze przez piec poprzednich lat sprzedaz byla dokladnie taka sama - a
>przeciez 5 lat temu byla o wiele nizsza.

Boom zaczal sie w 93 - wraz z wprowadzeniem VAT. Komputery z tej
okazji drozaly o 22%, wiec sprzedano ich multum osobom prywatnym.

>Poza tym zalozyles, ze zaden
>komputer nie zostal wyrzucony - przez 5 lat!?

I chyba sie nie pomylilem. Ja "wyrzucilem" przez te 5 lat mnostwo
czesci, ale .... nie na smietnik. Trafily do kogos, on pewnie tez
komus przekazal. Te co byly po firmach pewnie do dzis tam sluza do
mniej ambitnych zadan, albo pracownicy wzieli dla dzieci.
5 lat temu .... 386DX, 4MB, HDD 120, Trident 8900 - wyrzucilbys takie
dobro :-) na smietnik?

J.