Re: help me!

Autor: Piniek (aka Piotr Ingling) (pingling_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 16 Mar 1997 - 00:02:23 MET

Dnia 15 Mar 97 Michal 'CeFeK' Cegla I napisał(a) co następuje:

> On 13 Mar 1997 18:13:55 GMT, "S-awek Easy Rider"
> <sharp_at_zt.lublin.tpsa.pl> wyharczal do Cefka:

> ATS0=0 jesli ma nie odbierac automatycznie telefonow przychodzacych;
> ATS0=1 jezeli ma;
> ATS0=x jezeli ma odebraz x telefonow, poczym ma nie odbierac.
> Proste, nie?
Nie. Przeczytaj najpierw dokładnie instrukcję/opis. Zawartość rejestru S0 mówi
o tym, po ilu "dzwonkach" (nie wiem jak to się dokładnie po polsku nazywa) ma
odebrać modem, jeśli nie podniesiono słuchawki. To tak, jak włącza się
automatyczna sekretarka. Czyli:
ATS0=0 - nie odbiera w ogóle
ATS0=x - odbiera po x "dzwonkach"
Chyba, że masz jakiś egzotyczny modem, w którym jest inaczej...

                         Piotr Ingling
e-mail: pingling_at_elka.pw.edu.pl
www: http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/index.html
Ceny na gieldzie komputerowej w Warszawie:
        http://neutron.elka.pw.edu.pl/~pingling/ceny-pl.html