Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Wojtek Piecek (woju_at_camk.edu.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 11:55:59 MET

On Sat, 15 Mar 1997, Nyce_guy wrote:

> jego
> >

> To przeczytaj sobie jaki kolwiek user agreement od freeware.
> Jesli pisze ze mozesz do wszytskiego to mozesz jesli pisze ze tylko
> niekomerjclanie jest free to tak jak jest napisane.

Rany Boskie, niniejszym potwierdziłeś to co sam napisałem. Powiedz mi
teraz czy chciałeś coś powiedzieć czy nie mogłeś sie oprzeć aby nie
odpisać.

Wydawało mi się że napisałem dość prosto (jak nie to trzeba było prosić,
bym przetłumaczył) że JEST takie oprogramowanie free które można używać do
celów komercyjnych. Teraz przetłumacz mi to co sam napisałeś.

> No to idz podnies:)

Jesteś zamroczony m$. Już z Ciebie kupili tym że robią wszystko na Twoje
potrzeby i ten bug co był w poprzednim programie teraz jest usunięty ale
musisz go kupić.

> hahahahahaha!

I to wszystko? Zabrakło argumentów?

Pozdrawiam,