Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Sat 15 Mar 1997 - 06:44:39 MET

Michał Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> wrote in article
<332944EF.660E04B0_at_lodz.pdi.net>...
> Jak to przeczytałem, to aż mi szczęka opadła, maczuga wypadla mi z ręki,
> a z ramienia zsunął się świeżo upolowany kawałek mamuta. To jest
> niesamowite! Nareszcie za sprawą mądrych w ludzi w USiech każdy Polak
> będzie miał teraz WebTV w swojej jaskini. To jest chyba największy
> wynalazek po ogniu w zapalniczkach przyniesionym przez przodujących we
> wszystkim Bogów w US-Olimpie.

Wypelni to pewna pustkle na rynku oferujac dostep do www ludziom ktorzy nei
chca miec komputerow.
Oczywiscie w Polsce nie jest normlane miec dostep do www. Przynajmniej nie
widzialem zadnych efektow tegoz. O czym ja mowie, w wielu domach nie ma
wciaz telefonow.

> Ludzie z mojego plemienia biją pokłony i proszą o kolejne wieści z
> niebios. To nic, że przepełnione typowym w US aroganctwem, że reszta
> świata jest lata świetlne w tyle za doskonałą amerykańską cywilizacją.

Jak sami co wymyslicie to sie bedziecei chwalic. Na razie masz komputer z
amerykanskim CPU, amerykanskim HD amerykanskim OS i kupa amerykanskeigo
software no i amerykanskiej klawiaturze (jakies s' albo 'c tam jest?).
Acha wypusciles swoj posting na american-made internet (usenet).
Przepraszam ze osmieliem sie przypomniec kto tu gra w tej lidze a kto sie
tylko przyglada grze.