Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michał Mosiewicz (mimo_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 13:30:39 MET

Nyce_guy wrote:

> Moez w Polsce o tym jescze nie napisali w gazetach ale w USA nastapila juz
> rewolucja.
> Komputery trafily pod strzechy:)
> Teraz juz producenci ida za tymi co nie lubia komputerow oferujac WebTV
> czyli komputer wykorzystujacy TV jako monitor.
> TO juz nastapilo.

Jak to przeczytałem, to aż mi szczęka opadła, maczuga wypadla mi z ręki,
a z ramienia zsunął się świeżo upolowany kawałek mamuta. To jest
niesamowite! Nareszcie za sprawą mądrych w ludzi w USiech każdy Polak
będzie miał teraz WebTV w swojej jaskini. To jest chyba największy
wynalazek po ogniu w zapalniczkach przyniesionym przez przodujących we
wszystkim Bogów w US-Olimpie.

Ludzie z mojego plemienia biją pokłony i proszą o kolejne wieści z
niebios. To nic, że przepełnione typowym w US aroganctwem, że reszta
świata jest lata świetlne w tyle za doskonałą amerykańską cywilizacją.

Michał

--
********     MEMBER OF THE INTERNATIONAL PROGRAMMERS GUILD    ********
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 148340