Re: GUS contra SB32 contra klon+Wave

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 20:11:00 MET


"slawomir tokarski" <stok_at_free.polbox.pl> wrote:

/> Mysle ze ten temat juz wystepowal ale ja nie czytalem tego tematu.
/> tzn:
/> Jak wyglada porownanie kartSB32, GUS, lub taniego klona SB16+wave table w
/> wersji taniej (samsung) lub drogiej (korg) oczekuje konkretnych danych a
/> nie pustych wypowiedzi tupu GUS rulez

1) To go przeczytaj, wystarczy zajrzeć do archiwum
2) GUS to 32 hardwarowo miksowane kanały - nie masz żadnego
spowolnienia gry z powodu obsługi dźwięku
3) Jakość dźwięku GUSa nie jest nijak porównywalna z jakością SB,
chyba że uzywasz kolumienek od walkmana.
4) Praktycznie żadna gra nie wykorzysta możliwości SB32 - będzie grać
tak jak na zwykłym SB Pro, w przypadku GUSa obecne gry wykorzystują w
pełni jego możliwości.
5) Mankamentem GUSa jest jego słaba praca w W95, nie jest za bardzo
zgodny z DirectX, więc jak Cię stać polecam od razu GUSa PnP z 4MB
RAM, jakość zupełnie odlotowa i brak takich problemów
6) Sam WT Korga jest droższy od GUS Classic a za cenę SB + Korg możesz
sobie kupić GUSa PnP z 4 MB RAM

   
    _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/_/ Lukasz Bajonski
   _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( lbajon_at_sgh.waw.pl )
  _/ _/ _/ _/ _/ _/_/_/ * SGH Warszawa *
 _/ _/ _/ _/ _/ _/ ( Warsaw School of Economics )
_/_/_/_/ _/_/_/_/ _/ _/ _/_/_/_/ http://akson.sgh.waw.pl/~lbajon
                                    



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:23 MET DST