Re: Kto winnien smierci Stackera ?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 18:41:06 MET

Grzegorz Gierlik <gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl> wrote:
: Dysk byl skompresowany Stacker'em 4.0, DOS 6.2, WfW 3.11 PL.
: Pare dni temu Stacker powiedzial dobranoc, [...]
: Kto (co) moglo byc temu winne ?
: 1. Ja - za bardzo podkrecilem ustawienia w BIOS'ie,

Mozliwe, choc nie wygladaja na zbyt naciagniete. Moze komputer wymaga
rozlozenia i zlozenia.

: 2. Taka uroda Stacker'a - ale przedtem przez ponad dwa lata nie mialem
: zadnych powaznych problemow, dopiero pare tygodni temu zjadl mi katalog,
: ale nie caly dysk !

Taka niestety uroda Stackera. Bydle co pewien czas [co pol roku] cos sobie
przeklamywalo, i robil sie blad w pojedynczym pliku. Ale bardzo szybko
propagowal. Jedyna rada - skasowac i zalozyc od nowa.
W czasie jak mnie to meczylo mialem rozne plyty glowne, rozne dyski, rozne
wersje Stackera [ale <4.0], a zdarzalo sie podobnie.
Najpierw zapuszczalem profilaktycznie co miesiac wykrywanie bledow,
potem przeszedlem na dblspace. Z tym jest spokoj.

Wszelkie inne przyczyny tez mozliwe niestety.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |