Re: IBM OS/2 Warp v.4 - wersja edukacyjna - juz jest !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 12:16:33 MET

On Fri, 14 Mar 1997 10:01:56 +0100 (CET), ukasz Bajo ski wrote:

>Chcia em zada niedyskretne pytanie: czy kto wogóle kupuje Merlina za
>tak szale cz cen ???
>Przecie to prawie tyle co za polsk wersj NT 4.0 ?!?!?!

a co to ma do rzeczy?
to 2x lepiej wydane pieniadze

>A wersja edukacyjna tyle co W95

a co to ma do rzeczy?
to 100x lepiej wydane pieniadze

>Có , nie wró dramatycznego wzrostu sprzeda y ...
>Przecie OS/2 v3 PL kosztowa ok. 100 $ z VAT
>dlaczego Merlin jest 3x dro szy ???
>A jego cena edukacyjna 10x wy sza od ceny edu Warpa ???

cos mi sie wydaje ze porownujesz cene "golege" WARP'a 3
(bez WIN_OS, wersja nie-connect)
tymczasem Merlin jest zunifikowany (nie ma tylu wersji co v3),
kupujesz go z WIN-OS2 a funkcje sieciowe ma bardziej
rozbudowane niz WARP v3 Connect

W tych warunkach cenowych i przy tej jakosci produktu
OS/2 wersja 4 jest absolutnie najlepszym i najtanszym
personalnym systemem operacyjnym, bezkonkurencyjnym jako net client.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi