Komputer masowy (Bylo: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW))

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 09:28:49 MET

Nyce_guy <nyce_guy_at_irc.pl> napisał(a) w artykule
<01bc3028$a1773320$188ae7ce_at_local>...

> Pawel Komos <progel_at_szc.ternet.pl> wrote in article
> <01bc2fea$3004b980$LocalHost_at_progel>...
> 'elektronika
> predko
> zgarnie

> marze.

> Moez w Polsce o tym jescze nie napisali w gazetach ale w USA nastapila
juz
> rewolucja.
> Komputery trafily pod strzechy:)
> Teraz juz producenci ida za tymi co nie lubia komputerow oferujac WebTV
> czyli komputer wykorzystujacy TV jako monitor.
> TO juz nastapilo.

Komputer wykorzystujacy TV jako monitor to ma byc taka nowosc? Sam mialem
parenascie lat temu takie cudo, nazywalo sie Commodore 64. Bylo tez duzo
innych konstrukcji. Ale czy widzisz roznice pomiedzy takim Home- czy
Network Computerem a PeCetem z dowolnym Win, Linuxem, OSem czy czymkolwiek
innym systemem? Ja widze. Podstawowa roznica jest w latwosci obslugi
wlasnie. W ten wlasnie MASOWY a slabo obsadzony rynek mierzy Microsoft
pieskiem-nauczycielem.
A wracajac do NC to moze sie to sprzedac jako produkt masowy w USA, ale
nigdzie indziej. W innych krajach eksploatacja takiego urzadzenia bedzie
zbyt droga. Chyba ze rozwiniecie skrotu bedzie brzmialo Not Connected.

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl