Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 04:26:21 MET

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_ikp.atm.com.pl> wrote in article
<33286577.642333_at_news.onet.pl>...
> Dnia 13 Mar 1997 18:08:02 GMT, "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> pisal(a)

> Nie znam dokladnych danych, wiem tylko, ze w 1996 r koniunktura byla
gorsza
> niz sie spodziewano. Tzn. wzrost oslabl. W tym roku ma byc podobnie.

Dane gdzie? W Polsce czy na swiecie?
A wiesz czemu w NYC na gieldzie tak dobrze idzie?
Bo te wszytskim micrisofty, intele netscapy tak dobrze oddaj inwestement.
Popatrz sie i pomysl co oznacza wzrost akcji Intela?

> O czym piszesz? Moze i nie ma miejsca, ale potkniecia sa. Wylaczano
opcje?
> Chyba snisz. Z jednej strony pies uczy cie Excela (zapewne nie funkcji
> statystycznych tylko dodawania) a tu nagle taka swiadomosc, ze trzeba cos
> wylaczyc, bo moze MS zrobi blad.

Nie tylko to potencjalny security problem. Wiec sie wylacza tam gdzie
ludzie maja netscape.

> A tak na logike? Jak sadzisz?

Moja logika jest tak dobra jak zrodla na ktorych bazuje swoja konstrukcje,
A tych tu malo.