Re: listserver

Autor: Artur Dziubiński (adziub_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 00:37:55 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.it> napisał(a) w artykule
<199702131832.1830463.7_at_amk.rmnet.it>...

> jemu chyba nie chodzilo o ukrycie tylo o brak koniecznosci
> podawania w naglowku wszystkich osob.
> nigdy nie slyszalem aby bcc posiadalo cudowna umiejetnosc
> przwidywania do-kogo-to-tez autor mial zamiar wyslac swoj mail

Chodzi mi wlasnie o ukrycie adresow e-mail.
Zarowno Pegasus Mail jak i Internet Mail posiadaja opcje wysylania listow
do zdefiniowanych grup adresatow ale tez obydwa te programy podaja
wszystkich innych adresatow w "cc:" a ja chcialbym aby odbiorca listu
myslal, ze tylko on dostal taki list i nie wiedzial o jego innych kopiach.

Oczywiscie nie powinien to byc typowy listserver bo przeslanie 100 listow
modemem do mojego serwera pocztwego byloby raczej kosztowne, a nie mam
zamiaru dodatkowo dofinansowywac TPSA oferujacej okropne linie telefoniczne
(polaczenia 21600 lub nizej na Sportsterze to chyba raczej nie jest
rewelacja).

--
Pozdrawiam
Artur Dziubinski