Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 14 Mar 1997 - 00:28:43 MET

"Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:

> Totalna bzdura.

Naprawde?

> Kradne ale jak bym nie kradl to bym uzyl czegos gorszego.

...albo trudniejszego w obsludze...albo pozbawionego zbednych
bajerow...albo bym nie uzywal
I nie pisz mi znowu "Dlaczego?" bo to pisze pare linijek wyzej.

Juz chyba dziesiaty raz Cie prosze, abys poparl ARGUMENTAMI
twierdzenie, ze przy braku mozliwosci kradziezy softu piracacy by go
zakupil.
I nie chodzi mi o pytania "to dlaczego kradna?", ani o pisanie
"Bzdura". To ze dla Ciebie jest to oczywiste tez mnie nie
przekonuje...

--
Michal Tyrala
kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl