Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 23:09:46 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5g9iio$j3n$3_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> Pawel Komos <progel_at_szc.ternet.pl> wrote:
> : Nie wiem, co uwazasz za masowa sprzedaz. Masowo to sprzedaje sie
> : telewizory, radiomagnetofony i inny sprzet okreslany jako 'elektronika
> : powszechnego uzytku'. Komputer do tej klasy nie nalezy i nie tak predko
> : bedzie nalezal. A ten kto zrobi 'komputer powszechnego uzytku' zgarnie
> : nieprawdopodobny szmal.
>
> Nalezy nalezy. Chyba nawet bardziej niz inne - wystarczy porownac marze.

Porownalem i co? Co ma do tego marza? Produkt powszechnego uzytku MSZ
charakteryzuje sie grupa odbiorcow, wielkoscia sprzedazy i
rozpowszechnieniem w przeliczeniu na ilosc gospodarstw domowych a nie
marza. Produkt uzywany przede wszystkim w pracy i w biurze nie jest z
definicji produktem powszechnego uzytku.

Pozdrowienia
Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl