Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 08:18:17 MET
Dnia 13 Mar 1997 05:37:34 GMT, "Nyce_guy" <nyce_guy_at_irc.pl> pisal(a)
>Nie, nie. To ma spowodowac ze ci ludzie beda bardziej produktywni. A
>produktywnosc to rozniez skrocenie czasu nauki nowego software.
>Pamietaj ze w USA wszytsko jest w innym tempie.
American way of life, co?
>> Jest o co grac - komputer ciagle jest zbyt skomplikowany w
>> obsludze zeby stac sie naprawde masowym i masowo sprzedawanym produktem.
>
>Oj, komputer jest juz masowy. Dzieki windows95 miedzy innymi.
??????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????????????????
O ile % wzrosla dynamika sprzedazy PC po wprowadzeniu w95?
>
>Biorac pod uwage ze MS ma 80% calego rynku to oni nie maja miejsca na
>znaczace podtkniecia. Zbyt duzy koszt.
Wlasnie dlatego moga sobie pozwolic na potkniecia (i pozwalaja sobie:
chocby ostatnie bugi w Explorerze). Jak ktos ma 5% to nie moze sobie
pozwolic na utrate 4%. 4% dla MS to mimo wszystko fluktuacja.
>> Mozna to wysmiewac, ale daje to
>> wyniki mierzone iloscia sprzedanych kopii. Lepiej sie z nich nie smiac
>> tylko uczyc sie od nich tego, co robia dobrze.
>>
>I masz absolutna racje. Umiec sluchac klienta to podstawa kazdego biznesu.
A juz zwlaszcza sex-telefonow.
Marcin Jagodzinski
------------------
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:17 MET DST