Re: Strona WWW

Autor: Wojciech Milc (wmilc_at_poczta.com)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 07:09:53 MET

W dniu 12 Mar 1997 18:59:12 +0100, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus)
napisal / napisala:

[ciach]
>niby masz racje Wojtku, :-) ale nie pomyslales ze czesto moje maile
>sa oschle/zlosliwe/niepuprzejme w scisle okreslonym celu?
>Ze musze zadawac gwalt swojej szalenie dobrodusznej naturze
>i dobremu wychowaniu jakie wynioslem z domu?
>;-)
>Nie sadzisz ze wlasnie z takiego mojego maila facet mial sie okazje
>czegos nauczyc? moze niekoniecznie bezposrednio majacego zwiazek
>z informatyka, ale jesli sobie wezmie do serca, to znacznie wiecej
>moze na tym skorzystac niz na uruchomieniu mu tego apleta
[ciach]
Daj spokoj z tym Wojtkiem (tok tu mi Emil) :-)))
Ta... tylko ostroznie, bo jeszcze dojdzie do wniosku, ze to
co napisal o Usenecie Pawel Wimmer to prawda w skali
makro cash and carry... Sam przyznasz, ze czasami
troche tu za duzo "zarcia".

Emil