Re: 2 osoby skazane za piractwo komputerowe (z GW)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 06:32:48 MET

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_ikp.atm.com.pl> wrote in article
<33266631.677027_at_news.onet.pl>...
> Dnia Tue, 11 Mar 1997 20:10:15 +0100, Jaroslaw Rafa
<raj_at_ux.wsp.krakow.pl>

--
> kukielki prof. Miodka, bo tak jest bardziej user-friendly.
>
> Problem jest taki: Gates naprawde wierzy, ze dzieki jego programom, praca
> bedzie zabawa. Facet jest inteligentny a wierzy w taka bzdure... Fun,
fun,
> fun.

Gates operuje w ramach super gospodarki amerykanskiej i warunkow w niej
panujacych gdzie cale pudlo kompuetra i soft to nic przy kosztach ludzkiej
minuty spedzonej na czyms innym niz wlasciwa praca.
Nie po to placisz ludzom po $70k rocznie zeby spedzali tygodnie uczac sie
oblsugi oprogramowania.
Oczywiscie sa tacy co sie ucza bo to ich zawod obsluga komputera ale ja
mowie o tych ktory poza tym maja inne obowiazki. Swiat biznesu jest dzis
bardzo szybki, zanim sie nauczysz uzywanie tego softu to sie 5 razy zmienia
zarzad i siedem razy firma zmienia korporacyjnego wlasciciela.
Nie ma na to czasu. Rozumiesz?
Pamietaj ze gross ludzi ktorzy pracuja z komputerami to nie-informatycy i
nie kazdy ma tyle czasu wolnego co student:)