Re: szkoda [bylo odp. dla Grega na Dygresja-2skaz.]

Autor: Michal Szybisz (venom_at_beauty.ternet.pl)
Data: Thu 13 Mar 1997 - 00:51:24 MET

Marek Sokol <msokol_at_polbox.pl> wrote:

>a tak btw: ciekawe kto z szanownych listowiczow bedzie mial cywilna
>odwage przyznac sie ze uzywa piratowanego softu ?

Osadzony nr. 290174/9/1504 zglasza sie do odbycia kary...

Posiadam i uzywam do pracy zarobkowej nastepujace spiratowane
programy:

- DOS 6.2
- Microsoft Windows 3.1
- Microsoft Word 2.0
- Microsoft Excel 5.0
- Micrografx ABC Flowcharter 3.0

Oprocz tego korzystam ze skrakowanego Winsocka, nieprawnie przegranego
od kolegi oprogramowania do karty muzycznej (bo sam kupilem OEMa z
minimalnym wyposazeniem) oraz kilkunastu niezarejestrowanych programow
shareware'owych... Ponadto mam piracka plyte z okolo 150 programami
uzytkowymi o lacznej wartosci "legalnej" okolo 10.000 USD... Nigdy nie
kupilem zadnej legalnej kopii oprogramowania uzytkowego, za wyjatkiem
Windows 3.0 i DOS 5.0, ktore przyszly legalnie wraz z zakupionym
Pecetem oraz kilku gier, ktore zdarzylo mi sie kupic legalnie ze
wzgledu na to, ze wersje pirackie sa okrojone z animacji... Na dodatek
pracuje na czarno i nie place podatkow...

Czekam na slowa powszechnej pogardy i potepienia...

--
Michal Szybisz
venom_at_beauty.ternet.pl