Re: Argumenty: Co zamiast Windows 95?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_ux.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 20:11:08 MET


ptauz_at_omk.il.pw.edu.pl wrote:
>
> > Moze to ladnie wyglada, ale czy sprawdzales jak szybko dziala? Jak
> > sobie kiedys dodalem dwie liczby zepolone w BC++, i obejrzelam kod, to
> > dlugo z podziwu dla szalenstwa programistow nie molem wyjsc.
>
> Ta samo szybko. Przeciez to taka sama funcja jak kazda inna tylko
> wywolywana przez operator
>
Ty naprawde nie masz pojecia o tym jaki "overhead" generuja kompilatory
przy takich wysokopoziomowych konstrukcjach?
Jest jedna generalna zasada - im prosciej i latwiej jest pisac program,
tym dluzej bedzie sie on wykonywac!!! Oczywiscie to nie jest wprost
proporcjonalnosc, ale jednak taka zaleznosc jest.
To zastanow sie: jak myslisz, dlaczego najbardziej krytyczne czasowo
fragmenty wielu programow pisalo sie, i pisze do dzis dnia w
ASEMBLERZE??? Czyzby ich autorzy to masochisci, albo "dinozaury" ktore
nie rozumieja ducha postepu i Twoich wspanialych obiektow? Czy tez moze
jednak maja jakis rozsadny powod, zeby tak robic?
Obiekty i jezyki wysokiego poziomu sa dobre, nawet bardzo, ale nie wtedy
kiedy to ma chodzic szybko.

-- 
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:58:16 MET DST