Re: !!!!!! Jak FORWARD???

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 13:41:32 MET

In pl.comp.networking Michal Grotthuss <michalg_at_tch.waw.pl> wrote:
: Kazdy mail, ktory do Ciebie przyjdzie na to konto, bedzie automatycznie
: forwardowany na te adresy (w tym przypadku do Ciebie i do mnie).
: Uwaga 1: na koncie, na ktorym jest autoforward (chyba) nie zostanie
: sladu po takim mailu, ale sprawdz to, bo nie jestem pewien.
Da się zrobić i tak, żeby zostawał, np. ja jako szymon_at_noc.uci.agh.edu.pl
w .forward piszę:
szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl
\szymon
i rezultat jest taki, że każdy list do szymon_at_noc.uci.agh.edu.pl idzie do
szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl, ale także zostaje w moim mailboxie na noc'u...
ten backslash przed szymon znaczy "ignoruj .forward/aliasy", dzięki temu
nie wpadam w rekursję (sforwarduj do "szymon", a stamtąd do "szymon", a...)

: Uwaga 2: niech Cie Reka Boska broni, przed zrobieniem cyklicznego
: autoforwardu tzn. na jednym koncie forward na drugie, a na drugim na
: pierwsze, bo zapchasz obie maszyny i Ci admin jaja odgryzie.
Odgryzie? Macie dziwnego admina. My zwykliśmy w tym celu używać zaciskarki
do wtyczek BNC :->

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center