Re: !!!!!! Jak FORWARD???

Autor: Michal Grotthuss (michalg_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 12 Mar 1997 - 21:17:56 MET

Andrzej Morawski wrote:

> Mam pytanie i ogromnie prosze o pomoc!!
>
> Jak zrobic aby z jednego mojego konta e-mail, przychodzaca poczta byla
> automatycznie przenoszona na moje inne konto na innym serverze??

Jezeli jedno z Twoich kont jest na Linux'ie tudziez Unix'ie, wystarczy
abys w swoim glownym katalogu (home) umieslil plik o nazwie .forward
('kropka' forward).
a w typ pliku umiescil linie np:
morawski_at_ae.krakow.pl
michalg_at_tch.waw.pl
Kazdy mail, ktory do Ciebie przyjdzie na to konto, bedzie automatycznie
forwardowany na te adresy (w tym przypadku do Ciebie i do mnie).
Uwaga 1: na koncie, na ktorym jest autoforward (chyba) nie zostanie
sladu po takim mailu, ale sprawdz to, bo nie jestem pewien.
Uwaga 2: niech Cie Reka Boska broni, przed zrobieniem cyklicznego
autoforwardu tzn. na jednym koncie forward na drugie, a na drugim na
pierwsze, bo zapchasz obie maszyny i Ci admin jaja odgryzie.

Pozdrawiam
Michas